28 دلیل برای استفاده از صابون های دست ساز + راهنمای خرید ✌

28 دلیل برای استفاده از صابون های دست ساز

  • 23 مرداد 1401
  • 0 نظر
  • admin

✍نوار صابون دست ساز یک سنتز نتیجه ارگانیک با صابون سازی تری گلیسیریدها است که چربی ها و روغن های گیاهان و حیوانات هستند. ساخت و تولید این قالب های صابون در جامعه مدرن ما به دلیل وجود سایر محصولات شیمیایی بدن اهمیت چشمگیری دارد. در این مقاله به طور خلاصه به برخی از دلایلی که چرا باید صابون های دست ساز را انتخاب کنیم، توضیح خواهیم داد.

دلایل:

  1. ارائه دهنده اسانس خالص

فرمولاسیون صابون های دست ساز دارای اسانس های غنی است. فواید اسانس ها از کاهش استرس گرفته تا مرطوب کردن پوست بسیار زیاد است. از سوی دیگر، روغن‌های ضروری خالص به ندرت در صابون‌های صنعتی استفاده می‌شوند، به همین دلیل است که صابون‌های دست ساز باعث تغذیه بیشتر پوست می‌شوند.

  1. سطح PH پوست را متعادل کنید

صابون های دست ساز سطح PH را به راحتی و به خوبی حفظ می کنند زیرا از مواد آلی اسیدی و قلیایی در ساخت آنها استفاده می شود. این مواد ملایم به آرامی پاک می شوند، بدون اینکه تعادل طبیعی PH پوست انسان را مختل کنند.

  1. آسان برای ساخت

صرف نظر از اینکه چقدر محصولات قابل عرضه در بازار موجود است، اما هیچ چیز بهتر از یک صابون دست ساز به دلیل ساخت آسان آن در محیط داخلی با مواد طبیعی از گیاهان و چربی های حیوانی با روش های ساده نیست.

صابون دست ساز

  1. آسان برای استفاده

صابون های دست ساز در انواع محصولات پاک کننده و روان کننده و در مصارف خانگی به عنوان سورفکتانت استفاده می شود.

نوع پوست شما مهم نیست اما یک قالب صابون دست ساز برای آن موجود است!

  1. فعالیت ضد التهابی

صابون های دست ساز غنی از اسانس های خالص است که اریتم را درمان می کند و پوست را به طور طبیعی متورم می کند، این فعالیت به عنوان یک اثر ضد التهابی شناخته می شود.

  1. فعالیت ضد میکروارگانیسم

قالب صابون دست ساز میکروارگانیسم ها را با بهم ریختن لایه چربی غشایی آنها و دناتوره کردن پروتئین آنها از بین می برد. و پوست را از میکروب ها پاک کرد. صابون های دست ساز در برابر باکتری ها یا قارچ ها بسیار مقاوم هستند.

  1. قابل استفاده برای صورت و بدن

صابون‌های دست‌ساز تنها محصول 2 در 1 موجود در بازار هستند که می‌توانند برای صورت و بقیه قسمت‌های بدن موثر باشند، بنابراین شما مجبور نیستید به طور جداگانه شوینده‌های صورت و صابون‌های بدن را همراه داشته باشید.

  1. برای پوست مفید است

قالب صابون دست ساز دارای ترکیبات طبیعی/ارگانیک است که انواع پوست را تغذیه می کند، چه خشک و چه چرب و مراقبت بیشتری از پوست را فراهم می کند صابون خاک رس قرمز/کره برای پوست های خشک و صابون زغال چوب برای پوست های چرب قابل استفاده است.

  1. برای پوست های ظریف خوب است

پوست ظریف به سختی عوارض جانبی محصولات شیمیایی خشن را تحمل می کند، اما صابون های دست ساز همیشه برای ظریف ترین پوست ها موثر و مناسب هستند. (مانند پوست کودکان).

  1. ایده آل برای لایه برداری پوست

صابون های دست ساز برای انواع پوست های حساس به شدت توصیه می شود که پوست را از لایه برداری محافظت و بازیابی می کند.

  1. عالی پس از استفاده از لوازم آرایشی

قالب های صابون دست ساز قبل و بعد از استفاده از مواد آرایشی بر روی پوست هنگام استفاده برای تمیز کردن مناسب هستند.

پیشنهاد:
راهنمایی اصولی برای زینک اکسید
  1. قابل استفاده در هنگام عفونت های پوستی

به منظور از بین بردن کثیفی و میکروب ها، صابون های دست ساز ساخته شده با روغن اسطوخودوس می تواند در شرایطی مانند سوختگی خفیف، گال، آکنه و درماتیت کمک کند.

  1. سلول های پوست را بهبود می بخشد

نوار صابون دست ساز همانطور که در بالا توضیح داده شد سرشار از اسانس های خالص است که به سلول های پوست اجازه می دهد عملکرد بهتری داشته باشند و همچنین سلول های پوست را مرطوب و تغذیه می کنند.

  1. ایده آل برای ماساژ صورت

استفاده از لوازم آرایشی بعد از استفاده صابون شیمیایی برای همه انواع پوست بسیار خشن است، اما نوارهای صابون دست ساز اسفنجی برای آن ایده آل هستند.

  1. استفاده از محصولات وگان

قالب صابون دست ساز امکان استفاده حرفه ای از محصولات گیاهی را در تولید و فرآوری صابون های زیبایی فراهم می کند.

  1. عدم استفاده از مواد شیمیایی

از آنجایی که تمام مواد تشکیل دهنده صابون های دست ساز ارگانیک/طبیعت دوست هستند و استفاده نکردن از مواد شیمیایی آن را برای تمام شرایط پوستی که در بالا توضیح داده شد مناسب می کند.

  1. بسیار بادوام

قالب صابون دست ساز به دلیل مقاومت بسیار بالا، در مقایسه با صابون ها، ژل ها و شوینده های صورت، پایداری قابل توجهی دارد. دلیلش خیلی ساده است! محصولات شیمیایی فوراً فرآیند دناتوره شدن را تجربه می کنند زیرا مقاومت کمتری در برابر میکروارگانیسم ها دارند.

  1. کم آلرژی

جدا از سایر صابون‌های دست‌ساز، در رقابت با مواد شیمیایی و محصولاتی که برای پوست‌های معمولی به شدت مضر و فوق آلرژی‌زا هستند، فقط برای پوست‌های فوق حساس یا پوست‌هایی که از چنین شرایط عفونی شدیدی رنج می‌برند، حساسیت‌زا نیستند یا ممکن است کمی حساسیت‌زا باشند.

  1. جاذب چشمگیر

صابون های دست ساز دارای قدرت جذب قابل توجهی در پوست هستند و آنها را برای حل شدن ذرات ، کثیفی ها و از بین بردن میکروب ها و حذف گرد و غبار از سطح و همزمان در حین تمیز کردن صاف می کند.

صابون دست ساز

  1. کف غنی ایجاد می کند

قالب های صابون دست ساز همراه با قابلیت جذب قابل توجه، کفی غنی را با کمی آب ایجاد می کند و لایه کثیفی حاوی میکروب ها و ذرات گرد و غبار را به شدت حل می کند.

  1. تنوع عطر

نوار صابون دست ساز حاوی اسانس در فرمولاسیون، این روغن های طبیعی رایحه های قابل تشخیص خاص خود را دارند (به عنوان بوی گل) حس فوق العاده و دلپذیری رایحه درمانی به پوست شما می بخشد.

  1. تنوع بافت

صابون‌های دست‌ساز در شکل‌ها، طرح‌ها و گونه‌های متفاوت در بازار قابل تهیه است که چشم‌ها را به خود جلب می‌کند، این بافت نه تنها برای شستشو یا حمام کردن استفاده می‌شود، بلکه بیشتر برای تزئین در مکان‌های معدودی استفاده می‌شود.

  1. کمتر یا بدون ضرر

به خاطر داشته باشید که محصول شیمیایی لایه گرد و غبار را از بین می برد و همچنین سلول های پوست را کاهش می دهد که منجر به نازک شدن اپیدرم می شود، با وجود این واقعیت صابون های دست ساز یک محصول ارگانیک هستند که از سلول های پوست مراقبت می کنند که اثرات مضر کمتری بر سلول های پوست دارند.

  1. برای سیستم بویایی خوب است

قالب صابون دست ساز حاوی اسانس، استنشاق این روغن ها سیستم بویایی را تحریک می کند، بخشی از مغز که به بو متصل است، از جمله بینی و مغز.

  1. قیمت کمتر

صابون های دست ساز در مقایسه با ژل لوسیون شوینده و صابون های صنعتی شیمیایی ارزان قیمت هستند. این صابون ها در فرمولاسیون خود دارای مواد گران قیمتی هستند در مقابل صابون های دست ساز محصولی از چربی و روغن است که مواد ارزان قیمتی هستند.

پیشنهاد:
راهنمای ضروری برای استفاده از مداد، ژل، موم و پودر ابرو
  1. آسان در دسترس است

صابون‌های دست‌ساز هزینه‌های پایینی دارند و به همین دلیل به راحتی در فروشگاه‌های لوازم آرایشی در دسترس هستند.

  1. انتخاب مشتری

طراوت قابل توجه قالب صابون دست ساز، مقاوم، کم هزینه و سایر ویژگی های مفید، مشتریان را متقاعد می کند تا انتخاب درستی داشته باشند.

  1. سازگار با محیط زیست

مواد طبیعی بهترین راه برای کمک به محیط زیست و بازگرداندن صابون های دست ساز به جامعه هستند که در بسته بندی های زیست تخریب پذیر عرضه می شوند و از این رو 100% سازگار با محیط زیست هستند!

خلاصه

صابون‌های دست‌ساز ساختی آسان، استفاده ساده، قیمت‌های پایین، و با داشتن ترکیبات طبیعی و گیاهی با رایحه‌های مختلف، برای پوست کمتر مضر هستند.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

8 ویژگی عالی که کلاژن برای بدن شما مفید است

کلاژن در سال‌های اخیر یک کلمه کلیدی در صنعت زیبایی بوده است. ☆☆ با توجه به زیبایی شناسی، نمی توان […]

راهکارهایی برای موهای شگفت انگیز

قبل از خواب موهای خود را خشک کنید ✔ خوابیدن با موهای خیس می تواند به چیزی بیش از یک […]

اسانس بابونه – فواید و عوارض جانبی آن

اسانس ها بسیار غلیظ و قوی هستند. ☻ آنها از قسمت های مختلف گیاهان مانند گل، برگ، دانه، پوست و […]

راهنمایی اصولی برای زینک اکسید

®زینک اکسید® به عنوان یک ضد آفتاب فیزیکی شناخته می شود که حاوی یک ماده معدنی است که می تواند […]

راهکارهایی برای چهره ای درخشان

1- برس های پاکسازی خود را تمیز نگه دارید ✍مطمئناً، این ممکن است یک کار پیش پا افتاده و وقت […]

10 کاربرد روغن کرچک که نشان می دهد چرا این اسلحه مخفی زیبایی یک زن مدرن است

بیش از 4000 سال است که ♺روغن کرچک به دلیل خواص دارویی خود، به ویژه به عنوان ملین و برای […]

روش های هوشمندانه برای حجیم تر کردن لب های شما

⸭این روزها بسیاری از خانم ها تمایل دارند لب های پرتر و شاداب تر داشته باشند. اما اگر لب هایی […]

راهکارهای زیبایی برای پوست شما

اگر به تصمیم‌هایی فکر می‌کنید که باید در طول سال به آن پایبند باشید، ممکن است بخواهید تصمیم‌های در مورد […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه