کرم ضد چروک دکتر ژیلا مدل Ameliox وزن 50 گرم به همراه کرم دور چشم مدل Retinol&Q10 وزن 25 گرم

معرفی محصول کرم ضد چروک دکتر ژیلا (آمیلی ایج) حاوی کمپلکس لیپوزومال آملیوکس می باشد که با توجه به ساختار […]

معرفی محصول

کرم ضد چروک دکتر ژیلا (آمیلی ایج) حاوی کمپلکس لیپوزومال آملیوکس می باشد که با توجه به ساختار چربی دوست (لیپوفیل) براحتی از سطح پوست عبور می کند. کمپلکس آملیوکس حاوی ترکیب پروتئینی به نام دی پپتید کارنوزین می باشد که از واکنش اتصال قند ها رشته های کلاژن و در نتیجه از کاهش انعطاف پذیری و اتصال پیوند های عرضی بین رشته های کلاژن جلوگیری می کند. تحقیقات نشان دهنده آنست که کمپلکس آملیوکس به تنهایی 27% چرو ک های پیشانی را کاهش و 20% به لیفتیگ پوست می افزاید. کمپلکس MDI نیز آنزیم M …

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

برای رسیدن به بهترین اثر باید کرم ضد چروک دکتر ژیلا را سه بار در روز به صورت یا گردن مالیده شود و مصرف آن حداقل دو ماه ادامه یابد.
برای استفاده از کرم دور چشم نیز ابتدا ناحیه اطراف چشم با تونیک پاک کننده آرایش چشم یا شامپو بچه از هرگونه آرایش و آلودگی محیطی پاک شود. مقداری از کرم در اطراف چشم قرار داده و به ملایمت و با کمترین ماساز، به صورت ضربه ای از گوشه داخلی چشم به سمت بیرون پخش شده تا جذب شود. روزانه دو بار، یک بار بعد از غروب آفتاب و یک بار شب قبل از خواب، حداقل به مدت ۲ تا ۳ ماه برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده شود.
پس از طی دوره درمانی بهتر است حداقل شبی یک بار مصرف کرم ادامه یابد.

کشور مبدا برند

ایران

جنس محفظه

تیوپی

نوع محفظه

پلاستیک

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویتامین‌های موجود

K

E

C

حجم

۵۰ میلی‌لیتر

کالا های مرتبط