کرم ضد چروک روز لورآل مدل رتینول حجم 50 میلی لیتر

معرفی محصول کرم ضدچروک روز لورال رتینول، مناسب برای سن بالای 45 سال و حاوی پپتید رتینول جهت افزایش صافی […]

معرفی محصول

کرم ضدچروک روز لورال رتینول، مناسب برای سن بالای 45 سال و حاوی پپتید رتینول جهت افزایش صافی و سفتی پوست و مقابله با چین و چروک ها و علائم افزایش سن می باشد. پپتید رتینو باعث تولید سلول های جدید و افزایش استحکام و جوانی پوست می شود، کرم ضدچروک لورال علاوه بر این آبرسان 24 ساعته است و با رطوبت رسانی پیوسته از ایجاد چروک ها در اثر کم آبی و خشکی پوست جلوگیری می کند.
این کرم برای رفع چین و چروک پوست های بالای 45 سال طراحی شده است.
پس از استفاده از این کرم پوست نرم تری خواهید داش …

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

مقدار خیلی کمی از کرم را روی گونه، پیشانی و گردن خود بزنید. جلوی آینه بایستید و از مرکز صورت به سمت بیرون به آرامی پوست را ماساژ دهید. حرکات دستتان باید به صورت دوار و به سمت بالا باشد، گردن و قسمت دکلته را فراموش نکنید. از زیر چانه شروع کرده و به سمت پایین ماساژ دهید. با این تکنیک نه تنها از نفوذ کامل کرم به پوست اطمنیان حاصل خواهید کرد، بلکه ماساژی تحریک‌کننده و سفت‌کننده پوست را نیز امتحان خواهید کرد.

کشور مبدا برند

فرانسه

سایر مشخصات

بهترین گزینه برای رفع نیازهای پوستی . از بین برنده چین و چروک‌های پوستی بدون احساس سنگینی روی پوست. ایده آل برای سن بالای ۴۵ سال حاوی پپتید رتینول . تسریع تولید سلول های جدید پوستی. آبرسان ۲۴ ساعته پوست. افزایش سفتی و استحکام پوست. ضد چروک و مقابله با علائم افزایش سن. بهبود جوانی و ظاهر هموار پوست. کشور مبداء برند فرانسه تولید در کشور آلمان

جنس محفظه

شیشه

نوع محفظه

کاسه‌ای

حجم

۵۰ میلی‌لیتر

کالا های مرتبط