پالت کانتور کرمی پرفکتینگ نوت شماره 02

معرفی محصول پالت کانتور کرمی پرفکتینگ نوت محصولی از برند ترکیه ای نوت است. این محصول، یک لوازم آرایش حرفه […]

معرفی محصول

پالت کانتور کرمی پرفکتینگ نوت محصولی از برند ترکیه ای نوت است. این محصول، یک لوازم آرایش حرفه ای برای ایجاد زاویه و برجسته سازی در آرایش صورت است. این پالت کانتور دارای 3 رنگ کاربردی بوده که به خوبی بر روی پوست شما پخش می شود و ظاهری بی عیب و نقط را به آرایش شما هدیه می دهد. دو رنگ از پالت کانتور کرمی پرفکتینگ نوت، تیره بوده و به منظور کانتور تیره و برنزه کردن پوست به کار می رود و یکی از رنگ های آن یک هایلایتر روشن است. این محصول بافتی سبک و کرمی دارد و برای انوع پوست به جز پ …

جزئیات محصول

شماره رنگ

۰۲

شماره مجوز

۷۴۸۲۸۲۱۹۴۵۸۶۲۹۸۴

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

حجم

۵ میلی‌لیتر

سایر توضیحات

– رنگ‌های ارائه شده در این پالت به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی آن‌ها را با یکدیگر مخلوط کرده و یا به صورت جداگانه مورد استفاده قرار داد.
– در فرمولاسیون این محصول از روغن ماکادمیا و ویتامین E استفاده شده است که باعث آبرسانی پوست و حفظ جوانی آن می‌شوند.
– روغن ماکادمیا علاوه بر اینکه به سرعت چذب پوست شده و منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند، به بازسازی سلول‌ها نیز کمک می‌کند.
پالت کرمی کانتور پرفکتینگ نوت با بافت کرمی، ظریف و فشرده خود، پوشانندگی بالایی داشته و به راحتی روی پوست قابل استفاده است.
– این محصول در یک پالت شامل سه رنگ پرکاربردی برای ایجاد تیرگی و روشنی و پوشش ناهمواری‌های پوست کاربرد داشته و در انواع تکنیک‌های حرفه‌ای گریم و آرایش قابل استفاده است.
-ا ین پالت کانتور پرفکتینگ نوت مناسب انواع پوست بوده و به دلیل داشتن رنگدانه‌های قوی با اثرگذاری بالا بدون ایجاد خستگی بر روی پوست، ماندگاری بالایی دارد.
محصولات کانتور نوت از مواد مرغوب مورد تایید متخصصان پوست تولید شده و فاقد پارابن هستند. این پالت در دو طیف رنگی «روشن تا متوسط» و «متوسط تا تیره» تولید شده و حجم هر یک از رنگ‌های پالت آن ۵ گرم است.

کالا های مرتبط