ماسک صورت کریستال مدل کربن فعال حجم 250 میلی لیتر

معرفی محصول ماسک صورت پاک کننده کریستال حاوی کربن فعال و خاک رس بوده و پوست را از مواد مضر […]

معرفی محصول

ماسک صورت پاک کننده کریستال حاوی کربن فعال و خاک رس بوده و پوست را از مواد مضر پاک می‌سازد. خاک رس موجود در این محصول پوست را از باقی‌مانده مواد آرایشی، گرد و غبار و آلودگی‌های محیطی پاک کرده و رنگ پوست را روشن می‌کند. این ماده ترشح سبوم را کنترل می‌کند، از بروز جوش و آکنه جلوگیری کرده و علائم بیماری‌هایی همچون اگزما و پسوریازیس را کاهش می‌دهد. خاک رس یک آبرسان قوی است که از تبخیر رطوبت موجود در بافت پوست پیشگیری می‌کند. خوشبختانه ماسک صورت پاک کننده کریستال به سبب ترکیبات مو …

جزئیات محصول

حجم

۲۵۰ میلی‌لیتر

راهنمای استفاده

ابتدا صورت را تمیز نموده و لایه نازکی از ماسک را بر روی پوست صورت اعمال نمایید. توجه کنید که از ماسک بر روی چشم و اطراف آن، لب‌ها و نواحی دارای مو همچون ابروها استفاده نشود. پیش از خشک شدن کامل ماسک روی پوست و زمانی که کاملا خیس است، آن را از روی پوست پاک نموده و پوست را با آب ولرم بشویید.

کشور مبدا برند

ایران

ترکیبات

بدون پارابن

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مناسب برای

بانوان و آقایان

ویژگی‌ها

نرم کننده

مغذی

مرطوب کننده

محافظت کننده

لطافت‌بخش

ضدالتهاب

ضد حساسیت

ضد پیری

شاداب کننده

کاربرد

صورت و بدن

سایر توضیحات

کربن فعال یا همان ذغال خواص شگفت‌ انگیزی برای پوست صورت دارد. این ماده سموم و مواد شیمایی موجود در سطح پوست را به خود جذب کرده و اثرات مخرب آن‌ها را از بین می‌برد. کربن فعال میزان چربی موجود در پوست را کنترل می‌کند، جوش و آکنه را درمان کرده و خارش پوست را از بین می‌برد. یکی‌دیگر از فواید کربن فعال، کند کردن روند پیری پوست است. زیرا ذغال فعال خاصیت سم‌زدایی داشته و مانع از ورود مواد مضر به داخل منافذ باز پوست می‌شود. تسکین التهابات، کوچک کردن منافذ پوست، رفع سوزش و قرمزی و حذف چربی‌های اضافه دیگر فواید کربن فعال برای پوست است.

کالا های مرتبط