ماسک صورت سادور مدل عسل و گل رز وزن 25 گرم بسته 6 عددی

معرفی محصول برند سادور دارای ماسک های ورقه ای مختلف با عصاره‌های مختلف است که در این قسمت ماسک ورقه […]

معرفی محصول

برند سادور دارای ماسک های ورقه ای مختلف با عصاره‌های مختلف است که در این قسمت ماسک ورقه ای صورت سادور حاوی عصاره عسل و گل رز را به شما معرفی خواهیم کرد.

ماسک ورقه ای صورت سادور حاوی عصاره گل رز وزن 25 گرمی : این ماسک صورت برای انواع پوست مناسب بوده و با تغذیه و تقویت پوست موجب جوان و شاداب شدن پوست می شود. این ماسک به دلیل داشتن عصاره گل رز پوست صورت را آبرسانی کرده و چین و چروک های سطحی آن را برطرف می کند. با استفاده از این ماسک جای جوش و اکنه های روی پوست از بین می رود. …

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

همان طور که می دانید اکثر ماسک های ورقه ای موجود در بازار به یک شکل و در یک اندازه ی استاندارد ساخته شده اند، این ماسک عسل هم به صورت یک ورقه ی کتانی آغشته به عسل و دیگر مواد مغذی تولید شده است. برای استفاده از این ماسک ابتدا روتین پوستی خود را به صورت کامل انجام دهید. (یعنی باید پوست کاملا تمیز باشد.) سپس ماسک ورقه ای را از بسته بندی خارج کنید و به آرامی بر روی پوست صورت خود قرار دهید.
ته مانده مواد که داخل بسته بندی وجود دارد را نیز با استفاده از دست بر روی پوست پخش کنید. به صورت دورانی و به آرامی پوست را با ماسک موجود بر روی آن ماساژ دهید. سپس اجازه دهید ماسک ورقه ای عسل سادور به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی پوست باقی بماند تا مواد به صورت کامل جذب شود. در قدم اخر ورقه ی کتانی را از پوست خود جدا کنید و با استفاده از آب (بدون استفاده از هیچ گونه شوینده) پوست خود را آبکشی نمایید.

ترکیبات

دارای عصاره

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

مناسب برای

خانم‌ها

بزرگسالان

بانوان و آقایان

بانوان

آقایان

ویژگی‌ها

نرم کننده

مرطوب کننده

لطافت‌بخش

شفاف کننده

شاداب کننده

روشن کننده

آبرسان

کاربرد

صورت

کالا های مرتبط