سرم پوست لایسل مدل Smart Deep Hydrating حجم 30 میلی لیتر بسته 2 عددی

معرفی محصول پوست انسان نیاز به مراقبت روزانه دارد. کرم یا سرم مرطوب کننده از راحت ‌ترین و کم‌ هزینه […]

معرفی محصول

پوست انسان نیاز به مراقبت روزانه دارد. کرم یا سرم مرطوب کننده از راحت ‌ترین و کم‌ هزینه ‌ترین مراقبت‌های پوستی است که شما می‌توانید در روتین پوستی خود قرار دهید. سرم آبرسان و مرطوب کننده خاصیت ‌آبرسانی دارد تا منافذ پوست را نرم و لطیف نگه دارد. همانطور که می‌دانید پوست صورت در هنگام خشکی دچار آسیب‌های فراوان می‌شود بنابراین حتما از مرطوب کننده استفاده کنید. پوست اگر مرطوب باشد نرم، لطیف و درخشان می‌شود. پس بهتر است در روتین روزانه خود حتما استفاده از مرطوب کننده را بگنجانید. …

جزئیات محصول

کشور مبدا برند

ایران

شماره مجوز

۱۴۴۶/ظ/۴۸

ترکیبات

بدون پارابن

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

جنس محفظه

شیشه

نوع محفظه

شیشه

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویژگی‌ها

آبرسان

بازسازی کننده

تقویت کننده

جوان کننده

درخشان کننده

روشن کننده

سفت کننده

شاداب کننده

شفاف کننده

حجم

۳۰ میلی‌لیتر

سایر توضیحات

سرم آبرسان عمیق اسمارت لایسل، یک محصول ایده آل برای انواع پوست حتی پوست های چرب و حساس میباشد. پایه اصلی این سرم هیالورونیک اسید است، که در دو فرم ریز و درشت مولکول موجب آبرسانی عمقی و کمک به حفظ رطوبت در لایه های پوست می گردد.
این سرم همچنین غنی شده با ویتامین های ب، سی، آ، ای و … بوده و ترکیبات آمینو اسیدی مغذی نیز در ساخت آن به کار رفته است. از دیگر مزایای این محصول جذب سریع و عدم ایجاد چسبندگی در سطح پوست می باشد.
روش مصرف :
چند قطره از سرم را کف دست خود ریخته و روی صورت و گردن تمیز خود به آرامی ماساژ دهید. این محصول را می‌توان به تنهایی یا قبل از کرم مرطوب کننده استفاده نمود.

کالا های مرتبط