سرم ضد چروک ایمجز مدل ارگالاین پپتید حجم حجم میلی لیتر

معرفی محصول جزئیات محصول شماره مجوز ۰۶۹۷۱۳۰۱۴۶۲۶۱۰ نوع عصاره آرگالاین سازگار با پوست‌های انواع پوست جنس محفظه شیشه نوع محفظه […]

معرفی محصول

جزئیات محصول

شماره مجوز

۰۶۹۷۱۳۰۱۴۶۲۶۱۰

نوع عصاره

آرگالاین

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

جنس محفظه

شیشه

نوع محفظه

شیشه

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویژگی‌ها

ترمیم کننده

ضد چروک

شفاف کننده

حجم

۳۰ میلی‌لیتر

سایر توضیحات

سرم مرطوب کننده و آبرسان صورت آرگالاین، یک سرم فوق العاده قوی و ضد چین چروک است و استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی پوست شما را پر و یک دست می کند و باعث کاهش چین و چروک ها و خطوط ریز می شود.
این سرم، لکه های تیره روی صورت را محو می کند و پوستی سفید و ابریشمی به شما می دهد. سرم ضد چین و چروک آرگالاین با برند ایمیجز، پوست صورت را هیدراته کرده و از پوست صورت در برابر آلودگی ها و مواد مضر، محافظت می کند. سرم مرطوب کننده آرگالاین، به سرعت جذب پوست شده و خاصیتی شبیه به بوتاکس دارد.
این سرم بی نظیر با برند خوش فروش ایمیجز، ساختار پروتئین را فعال می کند و مولکول ها و سلول های مرده پوست را بازسازی می کند همچنین استفاده از این محصول، اثرات تحریکی روی کلاژن دارد و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
سرم آرگالاین ۳۰ میل می باشد که با اسید آمینه و ترکیبات طبیعی، ترکیب شده است این سرم، پوست صورت را از لکه های تیره پاک می سازد باعث می شود شما پوستی سفید تر و شفاف تری داشته باشید.
استفاده از سرم آرگالاین، برای هر نوع پوستی مناسب است و باعث بسته شدن منافذ و محکم شدن پوست می شود. همچنین سرم صورت آرگالاین برند ایمجیز، بر روی گردن و دست ها هم قابلیت استفاده را دارد و شما می توانید با استفاده از این محصول شگفت انگیز، دست هایتان را نیز مرطوب نگه دارید.

کالا های مرتبط