روغن بدن گل قطره مدل رزماری حجم 100 میلی لیتر

معرفی محصول عصاره گیاه رزماری سرشار از آنتی اکسیدان است. این میزان زیاد از آنتی اکسیدان از پوست محافظت می […]

معرفی محصول

عصاره گیاه رزماری سرشار از آنتی اکسیدان است. این میزان زیاد از آنتی اکسیدان از پوست محافظت می کند و علائم پیری زودرس را به تعویق می اندازد. از دیگر خواصی که در عصاره این گیاه وجود دارد، رزمارینیک اسید می باشد که مشکلات پوستی مانند اگزما، آلرژی و آکنه را بهبود می بخشد و مانند آب روی آتش عمل می کند. استفاده از این گیاه برای تمامی افرادی که می خواهند به صورت روزانه در یک روتین مشخص از پوست خود مراقبت کنند مناسب است. همچنین سال هاست که تاثیر رزماری بر رشد موها کاملا اثبات شده است …

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

۱. آن را مستقیماً داخل پوست سر خود ماساژ دهید
بعد از حمام یا دوش حدود ۵ قطره اسانس رزماری را به طور مساوی روی پوست سر بریزید و پوست سر خود را ماساژ دهید. در صورت تمایل میتوانید با روغن حامل (مانند روغن جوجوبا یا روغن نارگیل) مخلوط کنید. شستشوی روغن بعد از آن اختیاری است، اگر قصد آبکشی کردن دارید، بگذارید روغن حداقل ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست بماند، سپس سر خود را بشویید.

۲. آن را درون شامپو مخلوط کنید
این روش همچنین می‌تواند در مورد مرطوب کننده‌ها، لوسیون‌ها یا کرم‌ها نیز اعمال شود. آن را به صورت متعادل اضافه کنید و بیش از حد اضافه نکنید. در هر اونس محصول تقریباً پنج قطره اضافه کنید. پس از آن، از محصول به صورت معمولی استفاده کنید. همچنین می‌توانید ۲ تا ۳ قطره را مستقیماً به هر محصول مو اضافه کنید، به طوری‌که قبل از استفاده آن را روی کف دست خود بمالید.

کشور مبدا برند

ایران

شماره مجوز

۵۰/۱۶۰۱۷

نوع عصاره

رزماری

وزن

۱۰۰ گرم

مشخصات ویژه

مخصوص

ترکیبات

دارای عصاره

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویژگی‌ها

تسکین دهنده

تقویت کننده

جوان کننده

شاداب کننده

ضد ریزش

ضد شوره

حجم

۱۰۰ میلی‌لیتر

حاوی

عصاره

نوع

رزماری

کالا های مرتبط