روغن بدن فادیا مدل بادام تلخ 01 حجم 60 میلی لیتر

معرفی محصول مزیت روغن های گیاهی فادیا طبیعی بودن و اصالت روغن هاست. در روغن های فادیا از هیچ گونه […]

معرفی محصول

مزیت روغن های گیاهی فادیا طبیعی بودن و اصالت روغن هاست. در روغن های فادیا از هیچ گونه اسانسی برای معطر کردن روغن ها استفاده نشده است و اثربخشی روغن ها بیانگر خلوص و کیفیت روغن ها می باشد.

روغن بادام تلخ سرشار از ویتامین E و B7 و منبع بسیار خوبی از منیزیم، فسفر و مس است. روغن بادام تلخ غنی از آنتی‌اکسیدان بوده و به دلیل توانایی‌های مبارزه با رادیکال‌های آزاد شناخته می‌شود و ضدالتهاب است و خاصیت ضدباکتریایی و قارچ کش نیز دارد .روغن بادام تلخ حاوی اسیدهای چرب امگا 3 نیز می با …

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

۱. روغن بادام تلخ موها را صاف کرده و موهای آسیب دیده را بهبود می‌دهد. قبل از حمام به اندازه یک سکه یا کمتر به ساقه موهای خود بمالید تا موهای شما رطوبت و مواد مورد نیاز خود را دریافت کند و پس از آن موها را بشویید.
۲. این روغن سرشار از ویتامین E می‌باشد. ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند به حساب می‌آید. بنابراین استفاده منظم از این روغن می‌تواند موهای شما را در برابر عوامل تنش‌زای محیطی حفظ کرده و از ریزش آنها بر اثر این عوامل پیشگیری کند.
۳. بیماری‌هایی از قبیل اگزما و پسوریازیس در اثر استفاده منظم از روغن بادام به میزان قابل توجهی کنترل و درمان می‌شوند. دلیل این قابلیت وجود انواع اسیدهای چرب و املاح معدنی در ترکیبات این روغن است.
۴. وغن بادام تلخ حاوی مقادیر قابل‌توجهی از منیزیم و بیوتین است. این ماده همان عناصری هستند که ریش و سبیل را تقویت کرده و بافت سالم و زیباتری به آن می‌بخشند. به منظور استفاده از روغن بادام تلخ برای تقویت ریش و سبیل می‌توان آن را قبل از خواب استعمال کرد. یعنی ریش و سبیل خود را قبل از خواب با استفاده از این روغن چرب کنید و بگذارید تا صبح به همین حالت بماند.

مشخصات ویژه

دارای ویتامین

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

ویتامین‌های موجود

امگا ۳

E

حجم

۶۰ میلی‌لیتر

حاوی

روغن

نوع

بادام تلخ

کالا های مرتبط